Post by schicsunnaconcu on Mar 15, 2022 7:53:12 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hockey Showdown ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hockey Showdown IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats ubegrænset alle ▞▞▞
▞▞▞ Hockey Showdown 2022 version ▞▞▞
fantastisk
Ingen måde at slukke for lyden, hvilket er irriterende, når du vil lytte til noget andet. Tilføjelserne går ned i spillet eller forlader aldrig, så du skal fortsætte med at genstarte appen. Og der er ingen intro, så du skal vinge, hvordan du spiller. Dette kunne være en sjov app, men disse problemer gør den uspillelig.
Clan N Akció rpe
Jeg har spillet dette før på min gamle telefon, og jeg havde det sjovt. Jeg anbefaler dette spil, fordi jeg er en rigtig hockeyspiller og har også en masse evner og strategi til virkelig at spille dette spil, så spil det er sjovt!
Hader dette spil, indtil det bliver rettet
Lidt cool
En ret god målmand er lidt svær
Elsker det!
JEG ELSKER DET SPIL DET HAR MANGE FANTASTISK GRAFIK ELSKER GAMEPLAYET
Ret godt. Meget gentagne, Tilføj flere gamemodes, hvis du vil have mig til at give 5 stjerner. Fra hvad det er, dog ret godt. Jeg kan heller ikke lide, hvordan nogle mennesker har fordele, bare fordi de har spillet mere og fået flere mønter for at få fordele (bedre handsker, pinde). Jeg vil gerne have, at alle er lige. Anstændigt spil dog, flot arbejde.
Fuldstændig lort. Jeg kan ikke engang gemme noget
Hver gang du svirper til højre, svirper den altid lige
umuligt at spille målmand. kan slet ikke se pucken
Hockey Showdown Športové hry sljg
Dette spil er så sjovt, at jeg vandt 24 finaler
Hockey Showdown Спортске gwzm
Sa
Det er fint, men jeg keder mig
Det er sjovt
FORDI JEG FÅR ET MÅL OG DET satte faktisk X LKLLLLOOSKSKDISIDISODIIDIIDPOPPO THE
Vil ikke virke
Det er et godt spil, men du har også brugt mange penge.
Optagelserne er seje, men jeg kan ikke redde et skud for mit liv. Jeg foreslår at komme med en anden målmandsidé, fordi det er latterligt svært.
Hockey Showdown Спортске kyl
Brød
Jeg spiller primært dette spil, jeg skyder på den rigtige måde, og det går lige frem. Som WTF, og når nogen skyder på overliggeren eller stolper, siger det, at det er et mål, og ingen kan nå dertil. Og online-folk ved, at at ramme overliggeren grundlæggende vil give dig et garanteret mål. Også at være målmand stinker, det er dybest set rent held, især hvis de skyder 2010 inches foran dig. Og priserne er for høje, og det tager evigheder at få penge, så det er det mest irriterende spil, jeg nogensinde har spillet.
Det er et fedt spil
Bedste spil
Der var ingen lyde på det stadion!
Det er meget rart, men hvis nogen løber ind i målet, fryser det
Hockey Showdown Športové hry sljg
For at være helt ærlig er det ikke, hvad jeg forventede i en hockeykamp, men jeg nyder faktisk virkelig 3 skuds shootout-spillet. Enkle kontroller gør det endnu sjovere at spille.
For jeg bliver ved med at vinde
Forfærdelig
DET ER DUMT!!!! hver eneste gang den rammer stolpen, men stadig går i, siger den frøken
Det er et fantastisk spil, men det eneste, jeg ville ændre, hvis jeg kunne, ville være en rigtig spiller og en rigtig målmand i stedet for en hockeystav og en målmand.
Hockey Showdown Deportes krwr
Jeg slår ikke handsken med mit skud, og det er stoppet. Det er som om der er en USYNLIG VÆG rundt om modstanderhandsken, som er halvdelen af nettet. Så når jeg er målmand, går pucken GENNEM MIN HANSKE!
kunne have været et fantastisk spil, indtil det fejlede og nulstillede alle fremskridt
Fantastisk, jeg har ikke noget dårligt at sige, men hvis du kunne tilføje en 4/3 spiller-tilstand ville det gøre det mere udfordrende
Sjovt
Det er ret godt, men kunne godt klare sig med en god opdatering
Jeg kan godt lide spillet, det er virkelig sjovt, men det er svært at redde pucken, når den går i luften; du kan ikke engang se det, baggrunden er sort.
Store
Der er ingen indstillinger for lydstyrke, og det er et dumt spil
Skydekontrol virker sjældent, forsøger at se en puck i luften mod en sort baggrund, kollisionsgenkendelse er det værste, jeg nogensinde har set.
Men det er svært at se pucken komme med den mørke baggrund.
👎👎👎👎👎 det stinker, jeg hader dette spil, og hvem der er lavet, så lad være med at lave endnu et spil, for alle spil er så dårlige, glem jer alle spil 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈👿👿👿👿👿👿 👾👾👾👾👾👎👎👎👎👎👎